prikaz prve stranice dokumenta Uloga virtualne realnosti u marketingu turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga virtualne realnosti u marketingu turističke destinacije
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. urn:nbn:hr:191:812724

Pikutić, Dominik
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Pikutić, D. (2019). Uloga virtualne realnosti u marketingu turističke destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:812724

Pikutić, Dominik. "Uloga virtualne realnosti u marketingu turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:812724

Pikutić, Dominik. "Uloga virtualne realnosti u marketingu turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:812724

Pikutić, D. (2019). 'Uloga virtualne realnosti u marketingu turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:812724

Pikutić D. Uloga virtualne realnosti u marketingu turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:812724

D. Pikutić, "Uloga virtualne realnosti u marketingu turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:812724

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.