prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:951636

Keča, Karla
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Keča, K. (2020). Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636

Keča, Karla. "Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636

Keča, Karla. "Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636

Keča, K. (2020). 'Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636

Keča K. Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636

K. Keča, "Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.