prikaz prve stranice dokumenta Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi, Martina
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Lumezhi, M. (2020). Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi, Martina. "Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi, Martina. "Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi, M. (2020). 'Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi M. Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

M. Lumezhi, "Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.