prikaz prve stranice dokumenta Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:868936

Živković, Tajana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Živković, T. (2020). Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936

Živković, Tajana. "Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936

Živković, Tajana. "Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936

Živković, T. (2020). 'Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936

Živković T. Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936

T. Živković, "Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.