prikaz prve stranice dokumenta Uloga boja u marketinškoj komunikaciji
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga boja u marketinškoj komunikaciji
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:410636

Meštrović, Matej
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Meštrović, M. (2020). Uloga boja u marketinškoj komunikaciji (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:410636

Meštrović, Matej. "Uloga boja u marketinškoj komunikaciji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:410636

Meštrović, Matej. "Uloga boja u marketinškoj komunikaciji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:410636

Meštrović, M. (2020). 'Uloga boja u marketinškoj komunikaciji', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:410636

Meštrović M. Uloga boja u marketinškoj komunikaciji [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:410636

M. Meštrović, "Uloga boja u marketinškoj komunikaciji", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:410636

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.