prikaz prve stranice dokumenta Učinci globalnih hotelskih brendova
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Učinci globalnih hotelskih brendova
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:309899

Radulović, Maja
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Radulović, M. (2020). Učinci globalnih hotelskih brendova (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:309899

Radulović, Maja. "Učinci globalnih hotelskih brendova." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:309899

Radulović, Maja. "Učinci globalnih hotelskih brendova." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:309899

Radulović, M. (2020). 'Učinci globalnih hotelskih brendova', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:309899

Radulović M. Učinci globalnih hotelskih brendova [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:309899

M. Radulović, "Učinci globalnih hotelskih brendova", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:309899

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.