prikaz prve stranice dokumenta Enogastronomska obilježja Dalmacije u  formiranju turističkoga brenda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Enogastronomska obilježja Dalmacije u formiranju turističkoga brenda
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:006348

Golomejić, Kristijan
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Golomejić, K. (2020). Enogastronomska obilježja Dalmacije u formiranju turističkoga brenda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:006348

Golomejić, Kristijan. "Enogastronomska obilježja Dalmacije u formiranju turističkoga brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:006348

Golomejić, Kristijan. "Enogastronomska obilježja Dalmacije u formiranju turističkoga brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:006348

Golomejić, K. (2020). 'Enogastronomska obilježja Dalmacije u formiranju turističkoga brenda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:006348

Golomejić K. Enogastronomska obilježja Dalmacije u formiranju turističkoga brenda [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 27.11.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:006348

K. Golomejić, "Enogastronomska obilježja Dalmacije u formiranju turističkoga brenda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:006348

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.