prikaz prve stranice dokumenta Interna komunikacija
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Interna komunikacija
ključ stvaranja kvalitetne usluge i zadovoljstva zaposlenika
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:260523

Bakarčić, Antonia
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Bakarčić, A. (2016). Interna komunikacija : ključ stvaranja kvalitetne usluge i zadovoljstva zaposlenika (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:260523

Bakarčić, Antonia. "Interna komunikacija : ključ stvaranja kvalitetne usluge i zadovoljstva zaposlenika." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:260523

Bakarčić, Antonia. "Interna komunikacija : ključ stvaranja kvalitetne usluge i zadovoljstva zaposlenika." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:260523

Bakarčić, A. (2016). 'Interna komunikacija : ključ stvaranja kvalitetne usluge i zadovoljstva zaposlenika', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:260523

Bakarčić A. Interna komunikacija : ključ stvaranja kvalitetne usluge i zadovoljstva zaposlenika [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:260523

A. Bakarčić, "Interna komunikacija : ključ stvaranja kvalitetne usluge i zadovoljstva zaposlenika", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:260523

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.