prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:161257

Mlakar, Nataša
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Mlakar, N. (2016). Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:161257

Mlakar, Nataša. "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:161257

Mlakar, Nataša. "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:161257

Mlakar, N. (2016). 'Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:161257

Mlakar N. Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:161257

N. Mlakar, "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:161257

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.