prikaz prve stranice dokumenta Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. urn:nbn:hr:191:854678

Žikić, Simona
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Žikić, S. (2017). Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

Žikić, Simona. "Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

Žikić, Simona. "Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

Žikić, S. (2017). 'Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 04.12.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

Žikić S. Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 04.12.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

S. Žikić, "Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.