prikaz prve stranice dokumenta Menadžment zadovoljstva gostiju u hotelu Đakovo u Đakovu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Menadžment zadovoljstva gostiju u hotelu Đakovo u Đakovu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. urn:nbn:hr:191:271494

Vidaković, Renata
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Vidaković, R. (2017). Menadžment zadovoljstva gostiju u hotelu Đakovo u Đakovu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:271494

Vidaković, Renata. "Menadžment zadovoljstva gostiju u hotelu Đakovo u Đakovu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:271494

Vidaković, Renata. "Menadžment zadovoljstva gostiju u hotelu Đakovo u Đakovu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:271494

Vidaković, R. (2017). 'Menadžment zadovoljstva gostiju u hotelu Đakovo u Đakovu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:271494

Vidaković R. Menadžment zadovoljstva gostiju u hotelu Đakovo u Đakovu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 19.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:271494

R. Vidaković, "Menadžment zadovoljstva gostiju u hotelu Đakovo u Đakovu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:271494

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.