prikaz prve stranice dokumenta Hrvatska kuhinja kao turistički brend
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Hrvatska kuhinja kao turistički brend
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. urn:nbn:hr:191:915532

Grivičić, Mila
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Grivičić, M. (2017). Hrvatska kuhinja kao turistički brend (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532

Grivičić, Mila. "Hrvatska kuhinja kao turistički brend." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532

Grivičić, Mila. "Hrvatska kuhinja kao turistički brend." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532

Grivičić, M. (2017). 'Hrvatska kuhinja kao turistički brend', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532

Grivičić M. Hrvatska kuhinja kao turistički brend [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 24.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532

M. Grivičić, "Hrvatska kuhinja kao turistički brend", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.