prikaz prve stranice dokumenta Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. urn:nbn:hr:191:319055

Teichman, Anton
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Teichman, A. (2018). Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:319055

Teichman, Anton. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:319055

Teichman, Anton. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:319055

Teichman, A. (2018). 'Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:319055

Teichman A. Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:319055

A. Teichman, "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:319055

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.