prikaz prve stranice dokumenta Komercijalna fotografija i utjecaj boje na njenu percepciju
Rad nije dostupan
završni rad
Komercijalna fotografija i utjecaj boje na njenu percepciju
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2015. urn:nbn:hr:216:497134

Bečica, Tina
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Bečica, T. (2015). Komercijalna fotografija i utjecaj boje na njenu percepciju (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:497134

Bečica, Tina. "Komercijalna fotografija i utjecaj boje na njenu percepciju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:497134

Bečica, Tina. "Komercijalna fotografija i utjecaj boje na njenu percepciju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:497134

Bečica, T. (2015). 'Komercijalna fotografija i utjecaj boje na njenu percepciju', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 24.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:497134

Bečica T. Komercijalna fotografija i utjecaj boje na njenu percepciju [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2015 [pristupljeno 24.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:497134

T. Bečica, "Komercijalna fotografija i utjecaj boje na njenu percepciju", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:497134

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.