diplomski rad
Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. urn:nbn:hr:111:215594

Karasman, Kristina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Karasman, K. (2017). Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

Karasman, Kristina. "Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

Karasman, Kristina. "Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

Karasman, K. (2017). 'Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

Karasman K. Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2017 [pristupljeno 27.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

K. Karasman, "Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.