diplomski rad
Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. urn:nbn:hr:111:526794

Deltin, Valentina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Deltin, V. (2017). Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016. (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:526794

Deltin, Valentina. "Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:526794

Deltin, Valentina. "Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:526794

Deltin, V. (2017). 'Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 24.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:526794

Deltin V. Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016. [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2017 [pristupljeno 24.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:526794

V. Deltin, "Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:526794

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.