prikaz prve stranice dokumenta Etika u oglašavanju: stereotipizacija žena u reklamama
Rad nije dostupan
završni rad
Etika u oglašavanju: stereotipizacija žena u reklamama
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. urn:nbn:hr:111:301676

Glasnović, Lea
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Glasnović, L. (2017). Etika u oglašavanju: stereotipizacija žena u reklamama (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:301676

Glasnović, Lea. "Etika u oglašavanju: stereotipizacija žena u reklamama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:301676

Glasnović, Lea. "Etika u oglašavanju: stereotipizacija žena u reklamama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:301676

Glasnović, L. (2017). 'Etika u oglašavanju: stereotipizacija žena u reklamama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:301676

Glasnović L. Etika u oglašavanju: stereotipizacija žena u reklamama [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2017 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:301676

L. Glasnović, "Etika u oglašavanju: stereotipizacija žena u reklamama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:301676

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.