diplomski rad
Percepcija zaposlenika hrvatskih tvrtki o pravilima komunicaranja na društvenim mrežama
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. urn:nbn:hr:111:499337

Alfirev, Mirta
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Alfirev, M. (2019). Percepcija zaposlenika hrvatskih tvrtki o pravilima komunicaranja na društvenim mrežama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:499337

Alfirev, Mirta. "Percepcija zaposlenika hrvatskih tvrtki o pravilima komunicaranja na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:499337

Alfirev, Mirta. "Percepcija zaposlenika hrvatskih tvrtki o pravilima komunicaranja na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:499337

Alfirev, M. (2019). 'Percepcija zaposlenika hrvatskih tvrtki o pravilima komunicaranja na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:499337

Alfirev M. Percepcija zaposlenika hrvatskih tvrtki o pravilima komunicaranja na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2019 [pristupljeno 27.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:499337

M. Alfirev, "Percepcija zaposlenika hrvatskih tvrtki o pravilima komunicaranja na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:499337

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.