diplomski rad
Percepcija oglašavanja u tradicionalnim i novim medijima
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. urn:nbn:hr:111:779858

Antičić Lović, Nikolina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Antičić Lović, N. (2020). Percepcija oglašavanja u tradicionalnim i novim medijima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:779858

Antičić Lović, Nikolina. "Percepcija oglašavanja u tradicionalnim i novim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:779858

Antičić Lović, Nikolina. "Percepcija oglašavanja u tradicionalnim i novim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:779858

Antičić Lović, N. (2020). 'Percepcija oglašavanja u tradicionalnim i novim medijima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 29.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:779858

Antičić Lović N. Percepcija oglašavanja u tradicionalnim i novim medijima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 29.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:779858

N. Antičić Lović, "Percepcija oglašavanja u tradicionalnim i novim medijima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:779858

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.