prikaz prve stranice dokumenta Odnos elektroničkog nasilja, spola, samopoštovanja, školskog uspjeha i frekvencije korištenja Interneta kod adolescenata
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Odnos elektroničkog nasilja, spola, samopoštovanja, školskog uspjeha i frekvencije korištenja Interneta kod adolescenata
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. urn:nbn:hr:111:166030

Dugić, Sara
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Dugić, S. (2015). Odnos elektroničkog nasilja, spola, samopoštovanja, školskog uspjeha i frekvencije korištenja Interneta kod adolescenata (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:166030

Dugić, Sara. "Odnos elektroničkog nasilja, spola, samopoštovanja, školskog uspjeha i frekvencije korištenja Interneta kod adolescenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:166030

Dugić, Sara. "Odnos elektroničkog nasilja, spola, samopoštovanja, školskog uspjeha i frekvencije korištenja Interneta kod adolescenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:166030

Dugić, S. (2015). 'Odnos elektroničkog nasilja, spola, samopoštovanja, školskog uspjeha i frekvencije korištenja Interneta kod adolescenata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 30.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:166030

Dugić S. Odnos elektroničkog nasilja, spola, samopoštovanja, školskog uspjeha i frekvencije korištenja Interneta kod adolescenata [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2015 [pristupljeno 30.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:166030

S. Dugić, "Odnos elektroničkog nasilja, spola, samopoštovanja, školskog uspjeha i frekvencije korištenja Interneta kod adolescenata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:166030

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.