prikaz prve stranice dokumenta Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. urn:nbn:hr:111:643902

Čuljak, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Čuljak, I. (2015). Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

Čuljak, Iva. "Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

Čuljak, Iva. "Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

Čuljak, I. (2015). 'Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 22.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

Čuljak I. Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2015 [pristupljeno 22.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

I. Čuljak, "Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.