prikaz prve stranice dokumenta Marketing menadžment i performanse odbojkaških klubova
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing menadžment i performanse odbojkaških klubova
Split: Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2018. urn:nbn:hr:221:994312

De Marchi, Marina
Sveučilište u Splitu
Kineziološki fakultet

Citirajte ovaj rad

De Marchi, M. (2018). Marketing menadžment i performanse odbojkaških klubova (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:994312

De Marchi, Marina. "Marketing menadžment i performanse odbojkaških klubova." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:994312

De Marchi, Marina. "Marketing menadžment i performanse odbojkaških klubova." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:994312

De Marchi, M. (2018). 'Marketing menadžment i performanse odbojkaških klubova', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, citirano: 22.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:994312

De Marchi M. Marketing menadžment i performanse odbojkaških klubova [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet; 2018 [pristupljeno 22.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:994312

M. De Marchi, "Marketing menadžment i performanse odbojkaških klubova", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:994312

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.