prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. urn:nbn:hr:156:877770

Azapović, Ines
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za kulturologiju
Katedra za medijsku kulturu

Citirajte ovaj rad

Azapović, I. (2016). Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770

Azapović, Ines. "Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770

Azapović, Ines. "Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770

Azapović, I. (2016). 'Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 27.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770

Azapović I. Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2016 [pristupljeno 27.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770

I. Azapović, "Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.