prikaz prve stranice dokumenta Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.
Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište, 2019. urn:nbn:hr:223:267715

Vrbanac, Lucija
Libertas međunarodno sveučilište

Citirajte ovaj rad

Vrbanac, L. (2019). Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o. (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

Vrbanac, Lucija. "Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

Vrbanac, Lucija. "Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

Vrbanac, L. (2019). 'Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 28.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

Vrbanac L. Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o. [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2019 [pristupljeno 28.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

L. Vrbanac, "Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.