prikaz prve stranice dokumenta Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije
Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište, 2018. urn:nbn:hr:223:250751

Oreški, Sara
Libertas međunarodno sveučilište

Citirajte ovaj rad

Oreški, S. (2018). Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški, Sara. "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški, Sara. "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški, S. (2018). 'Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 25.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški S. Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2018 [pristupljeno 25.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

S. Oreški, "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.