Naslov | Društveno odgovorno tržišno komuniciranje na primjeru Avon kozmetike d.o.o. |
Naslov (engleski) | Socially responsible market communication on the example of Avon cosmetics d.o.o. |
Autor | Karla Premec |
Mentor | Radojka Kraljević (mentor) |
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj | Libertas međunarodno sveučilište Zagreb |
Datum i država obrane | 2019, Hrvatska |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing |
Sažetak | Primjena društveno odgovornog poslovanja danas je sve popularnija i postala je
ustaljenom praksom u razvijenom svijetu, prvenstveno zato što se pokazalo kako od ove
prakse imaju koristi svi uključeni. Tako je godina 2005. proglašena Europskom godinom
društvene odgovornosti. Budući da društveno odgovorno poslovanje postaje sve značajnijim
elementom u postizanju konkurentnosti i efikasnog poslovanja suvremenih poduzeća,
postavlja se pitanje tendencije društvene odgovornosti u hrvatskom gospodarstvu. Društveno
odgovorno poslovanje predstavlja poseban koncept poslovanja u kojem poduzeća
dobrovoljno i bez ikakve zakonske prisile nastoje uskladiti svoje poslovanje s potrebama
društva u najširem mogućem smislu. Stoga se pojam i praksa društvene odgovornosti
poduzeća odnose na cjelokupni raspon njegova djelovanja. Što poduzeće proizvodi, na koji
način proizvodi, koje resurse upotrebljava, kako kupuje, kako prodaje, kako utječe na okoliš,
kako zapošljava, kako se odnosi prema zaposlenicima, na koji ih način osposobljava za rad,
kakvi su radni uvjeti, kako ulaže u društvenu zajednicu, te poštuje li ljudska radna prava,
samo su neka od pitanja koja određuju ukupni utjecaj tog poduzeća na društvo. Ovaj završni
rad se dijeli na teorijski dio koji se odnosi na deskriptivnu analizu društveno odgovornog
poslovanja, te na povijest društveno odgovornog poslovanja na razini Republike Hrvatske, i
na empirijsku analizu koja nudi društveno odgovornu tržišnu komunikaciju poduzeća Avon
kozmetika d.o.o. |
Sažetak (engleski) | The application of corporate socially responsible business today is becoming more
and more popular and has become a state-of-the-art practice in the developed world,
primarily because it has proven to benefit everyone from this practice. Thus 2005 was
proclaimed the European Year of Social Responsibility. Since socially responsible business
becomes an increasingly important element in achieving competitiveness and efficient
operation of modern enterprises, the issue of social responsibility tendencies in the Croatian
economy is being raised. Socially responsible business is a special business concept in which
companies voluntarily and without any legal coercion strive to align their business with the
needs of society in the widest possible sense. Therefore, the concept and practice of corporate
social responsibility refer to the entire range of its activities. What produces products that
produce, use, how it buys, sells, affects the environment, how it employs, how it relates to
employees, how it empowers workers, as is the case with the community, and respects
human work rights are just some of the issues that determine the overall impact of a company
on a company. This final work is divided into the theoretical part of the descriptive analysis
of socially responsible business and on the history of socially responsible business at the
level of the Republic of Croatia and on the empirical analysis offered by the socially
responsible market communication of Avon kozmetike d.o.o. |
Ključne riječi |
|
Ključne riječi (engleski) |
|
Jezik | hrvatski |
URN:NBN | urn:nbn:hr:223:372564 |
Studijski program | Naziv: Poslovna ekonomija Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc.oec.) |
Vrsta resursa | Tekst |
Način izrade datoteke | Izvorno digitalna |
Prava pristupa | Pristup korisnicima matične ustanove |
Uvjeti korištenja | |
Repozitorij | Digitalni repozitorij Libertas međunarodnog sveučilišta |
Datum i vrijeme pohrane | 2019-07-18 12:23:38 |