prikaz prve stranice dokumenta Marketing grada Varaždina kao turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing grada Varaždina kao turističke destinacije
Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište, 2019. urn:nbn:hr:223:265532

Pokos, Sandra
Libertas međunarodno sveučilište

Citirajte ovaj rad

Pokos, S. (2019). Marketing grada Varaždina kao turističke destinacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:265532

Pokos, Sandra. "Marketing grada Varaždina kao turističke destinacije." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:265532

Pokos, Sandra. "Marketing grada Varaždina kao turističke destinacije." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:265532

Pokos, S. (2019). 'Marketing grada Varaždina kao turističke destinacije', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 28.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:265532

Pokos S. Marketing grada Varaždina kao turističke destinacije [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2019 [pristupljeno 28.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:265532

S. Pokos, "Marketing grada Varaždina kao turističke destinacije", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:265532

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.