prikaz prve stranice dokumenta Korištenje subliminalnih poruka u marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Korištenje subliminalnih poruka u marketingu
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. urn:nbn:hr:110:029813

Vidman, Anamaria
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Citirajte ovaj rad

Vidman, A. (2018). Korištenje subliminalnih poruka u marketingu (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:029813

Vidman, Anamaria. "Korištenje subliminalnih poruka u marketingu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:029813

Vidman, Anamaria. "Korištenje subliminalnih poruka u marketingu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:029813

Vidman, A. (2018). 'Korištenje subliminalnih poruka u marketingu', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:029813

Vidman A. Korištenje subliminalnih poruka u marketingu [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:029813

A. Vidman, "Korištenje subliminalnih poruka u marketingu", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:029813

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.