diplomski rad
Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji

Andrea Galić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Zavod za Agroekonomiku
Citirajte ovaj rad...

Galić, A. (2017). Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836

Galić, Andrea. "Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836

Galić, Andrea. "Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836

Galić, A. (2017). 'Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 21.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836

Galić A. Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2017 [pristupljeno 21.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836

A. Galić, "Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836