diplomski rad
Konceptualna promjena i uključenost učenika u nastavu matematike

Anamarija Božić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Matematički odsjek
Citirajte ovaj rad...

Božić, A. (2016). Konceptualna promjena i uključenost učenika u nastavu matematike (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:326522

Božić, Anamarija. "Konceptualna promjena i uključenost učenika u nastavu matematike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:326522

Božić, Anamarija. "Konceptualna promjena i uključenost učenika u nastavu matematike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:326522

Božić, A. (2016). 'Konceptualna promjena i uključenost učenika u nastavu matematike', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 22.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:326522

Božić A. Konceptualna promjena i uključenost učenika u nastavu matematike [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2016 [pristupljeno 22.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:326522

A. Božić, "Konceptualna promjena i uključenost učenika u nastavu matematike", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:326522