diplomski rad
Usporedba rezultata klasične i interaktivne nastave fizike

Vanda Radovčić (2005)
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Fizički odsjek
Citirajte ovaj rad...

Radovčić, V. (2005). Usporedba rezultata klasične i interaktivne nastave fizike (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:479931

Radovčić, Vanda. "Usporedba rezultata klasične i interaktivne nastave fizike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2005. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:479931

Radovčić, Vanda. "Usporedba rezultata klasične i interaktivne nastave fizike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2005. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:479931

Radovčić, V. (2005). 'Usporedba rezultata klasične i interaktivne nastave fizike', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 16.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:479931

Radovčić V. Usporedba rezultata klasične i interaktivne nastave fizike [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2005 [pristupljeno 16.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:479931

V. Radovčić, "Usporedba rezultata klasične i interaktivne nastave fizike", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2005. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:479931