prikaz prve stranice dokumenta Razvijanje pravilnog izgovora i intonacije djece predškolske dobi u kontekstu poučavanja engleskog jezika
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Razvijanje pravilnog izgovora i intonacije djece predškolske dobi u kontekstu poučavanja engleskog jezika
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, 2016. urn:nbn:hr:189:354925

Višnjić, Laura
Sveučilište u Rijeci
Učiteljski fakultet
Katedra za humanističke znanosti i umjetnička područja

Citirajte ovaj rad

Višnjić, L. (2016). Razvijanje pravilnog izgovora i intonacije djece predškolske dobi u kontekstu poučavanja engleskog jezika (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:354925

Višnjić, Laura. "Razvijanje pravilnog izgovora i intonacije djece predškolske dobi u kontekstu poučavanja engleskog jezika." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:354925

Višnjić, Laura. "Razvijanje pravilnog izgovora i intonacije djece predškolske dobi u kontekstu poučavanja engleskog jezika." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:354925

Višnjić, L. (2016). 'Razvijanje pravilnog izgovora i intonacije djece predškolske dobi u kontekstu poučavanja engleskog jezika', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:354925

Višnjić L. Razvijanje pravilnog izgovora i intonacije djece predškolske dobi u kontekstu poučavanja engleskog jezika [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:354925

L. Višnjić, "Razvijanje pravilnog izgovora i intonacije djece predškolske dobi u kontekstu poučavanja engleskog jezika", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:354925

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.