diplomski rad
Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2019. urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, Martina
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Hodžić, M. (2019). Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, Martina. "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, Martina. "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, M. (2019). 'Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić M. Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

M. Hodžić, "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.