diplomski rad
Ideali ljepote oblikuju potrošačko ponašanje
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2022. urn:nbn:hr:122:118675

Žugec, Janja
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za odnose s javnostima

Citirajte ovaj rad

Žugec, J. (2022). Ideali ljepote oblikuju potrošačko ponašanje (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:118675

Žugec, Janja. "Ideali ljepote oblikuju potrošačko ponašanje." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:118675

Žugec, Janja. "Ideali ljepote oblikuju potrošačko ponašanje." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:118675

Žugec, J. (2022). 'Ideali ljepote oblikuju potrošačko ponašanje', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:118675

Žugec J. Ideali ljepote oblikuju potrošačko ponašanje [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:118675

J. Žugec, "Ideali ljepote oblikuju potrošačko ponašanje", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:118675

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.