diplomski rad
Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2016. urn:nbn:hr:122:248999

Bačić, Martina
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Bačić, M. (2016). Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

Bačić, Martina. "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

Bačić, Martina. "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

Bačić, M. (2016). 'Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

Bačić M. Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 23.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

M. Bačić, "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.