diplomski rad
Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2018. urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, Ivana
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Topolnjak, I. (2018). Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, I. (2018). 'Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 19.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak I. Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 19.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

I. Topolnjak, "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.