diplomski rad
Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2019. urn:nbn:hr:122:227881

Moravek, Iva
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Moravek, I. (2019). Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Moravek, Iva. "Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Moravek, Iva. "Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Moravek, I. (2019). 'Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Moravek I. Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

I. Moravek, "Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.