prikaz prve stranice dokumenta Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda
Rad nije dostupan
završni rad
Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2014. urn:nbn:hr:122:794990

Terzić, Dunja
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Terzić, D. (2014). Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

Terzić, Dunja. "Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

Terzić, Dunja. "Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

Terzić, D. (2014). 'Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

Terzić D. Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2014 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

D. Terzić, "Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.