diplomski rad
Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2019. urn:nbn:hr:122:649256

Storić, Petra
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za umjetničke studije

Citirajte ovaj rad

Storić, P. (2019). Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

Storić, Petra. "Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

Storić, Petra. "Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

Storić, P. (2019). 'Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

Storić P. Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 29.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

P. Storić, "Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.