završni rad
Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2019. urn:nbn:hr:122:597429

Repnjak, Patricia
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Repnjak, P. (2019). Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

Repnjak, Patricia. "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

Repnjak, Patricia. "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

Repnjak, P. (2019). 'Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 20.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

Repnjak P. Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 20.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

P. Repnjak, "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.