završni rad
Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2020. urn:nbn:hr:122:307838

Pisačić, Marsel
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Pisačić, M. (2020). Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

Pisačić, Marsel. "Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

Pisačić, Marsel. "Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

Pisačić, M. (2020). 'Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 05.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

Pisačić M. Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 05.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

M. Pisačić, "Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.