završni rad
Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2020. urn:nbn:hr:122:342099

Piškorec, Tea
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za komunikologiju, medije i novinarstvo

Citirajte ovaj rad

Piškorec, T. (2020). Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099

Piškorec, Tea. "Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099

Piškorec, Tea. "Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099

Piškorec, T. (2020). 'Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099

Piškorec T. Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099

T. Piškorec, "Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.