završni rad
Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje digitalnih proizvoda na primjeru novog brenda
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2021. urn:nbn:hr:122:065361

Kalmeta, Ivan
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Kalmeta, I. (2021). Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje digitalnih proizvoda na primjeru novog brenda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:065361

Kalmeta, Ivan. "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje digitalnih proizvoda na primjeru novog brenda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:065361

Kalmeta, Ivan. "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje digitalnih proizvoda na primjeru novog brenda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:065361

Kalmeta, I. (2021). 'Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje digitalnih proizvoda na primjeru novog brenda', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 08.02.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:065361

Kalmeta I. Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje digitalnih proizvoda na primjeru novog brenda [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 08.02.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:065361

I. Kalmeta, "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje digitalnih proizvoda na primjeru novog brenda", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:065361

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.