završni rad
Marketing u gastronomskom turizmu
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. urn:nbn:hr:137:209868

Štimac, Lea
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Štimac, L. (2016). Marketing u gastronomskom turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:209868

Štimac, Lea. "Marketing u gastronomskom turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:209868

Štimac, Lea. "Marketing u gastronomskom turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:209868

Štimac, L. (2016). 'Marketing u gastronomskom turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:209868

Štimac L. Marketing u gastronomskom turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:209868

L. Štimac, "Marketing u gastronomskom turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:209868

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.