završni rad
Primjena marketinga u suvremenom sportu
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. urn:nbn:hr:137:710547

Alaber, Ana
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Alaber, A. (2018). Primjena marketinga u suvremenom sportu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:710547

Alaber, Ana. "Primjena marketinga u suvremenom sportu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:710547

Alaber, Ana. "Primjena marketinga u suvremenom sportu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:710547

Alaber, A. (2018). 'Primjena marketinga u suvremenom sportu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:710547

Alaber A. Primjena marketinga u suvremenom sportu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:710547

A. Alaber, "Primjena marketinga u suvremenom sportu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:710547

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.