završni rad
Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. urn:nbn:hr:137:506241

Tadijanović, Tena
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Tadijanović, T. (2016). Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:506241

Tadijanović, Tena. "Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:506241

Tadijanović, Tena. "Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:506241

Tadijanović, T. (2016). 'Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:506241

Tadijanović T. Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:506241

T. Tadijanović, "Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:506241

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.