završni rad
Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. urn:nbn:hr:137:998802

Capolicchio, Viviana
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Capolicchio, V. (2017). Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802

Capolicchio, Viviana. "Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802

Capolicchio, Viviana. "Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802

Capolicchio, V. (2017). 'Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802

Capolicchio V. Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802

V. Capolicchio, "Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.