završni rad
Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. urn:nbn:hr:137:964001

Stojaković, Dajan
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Stojaković, D. (2018). Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:964001

Stojaković, Dajan. "Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:964001

Stojaković, Dajan. "Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:964001

Stojaković, D. (2018). 'Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 24.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:964001

Stojaković D. Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 24.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:964001

D. Stojaković, "Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:964001

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.