Naslov | Marketing kulturnog turizma - Suvremeni pogled |
Naslov (engleski) | Marketing cultural tourism - Contemporary view |
Autor | Andrea Delević |
Mentor | Danijela Križman Pavlović (mentor) |
Član povjerenstva | Aljoša Vitasović (predsjednik povjerenstva) |
Član povjerenstva | Danijela Križman Pavlović (član povjerenstva) |
Član povjerenstva | Tamara Floričić (član povjerenstva) |
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj | Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula |
Datum i država obrane | 2018-10-16, Hrvatska |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Trgovina i turizam |
Sažetak | Kulturni turizam kao selektivni oblik turizma značajno doprinosi rastu i razvoju određene države, regije, područja ili grada. To je oblik turizma za kojim svakodnevno rastu potražnja i ponuda pa je stoga zadatak države, nadležnog ministarstva, kao i ključnih kulturnih institucija osigurati kvalitetnu ponudu.
Hrvatska je postavila dobre temelje za razvoj kulturnog turizma jer ima strateške dokumente koji se tiču turizma, kulture i kulturnog turizma, definirala je ministarstva koja se njime trebaju baviti, a bio je ustrojen i Ured za razvoj kulturnog turizma pri Hrvatskoj turističkoj zajednici.
Svrha proučavanja marketinga u kultunom turizmu očituje se u specifičnostima turističkog tržišta i ciljanih segmenata kulturnog turizma. Osnovni cilj marketinških aktivnosti je zadovoljavanje potreba potrošača, u ovom slučaju turista, uz postizanje koristi nositeljima marketinga i sudionicima turističke ponude. Za uspješnu implementaciju strategije marketinga kulturnog turizma važno je oblikovati takvu organizacijsku kulturu čiji temelj je orijentacija na gosta, njegove sadašnje, ali i buduće potrebe i želje. |
Sažetak (engleski) | Cultural tourism as a selective form of tourism significantly contributes to the growth and development of a particular country, region, region or city. This is a form of tourism for which demand and supply grows every day, so the task of the state, the competent ministry, as well as the key cultural institutions is to provide a quality offer.
Croatia has set a good foundation for the development of cultural tourism, as it has strategic documents related to tourism, culture and cultural tourism, has defined ministries to deal with it, and the Office for the Development of Cultural Tourism has been established within the Croatian Tourist Board.
The purpose of marketing research in cultural tourism is reflected in the specifics of the tourism market and the targeted segments of cultural tourism. The main goal of marketing activities is to meet the needs of consumers, in this case tourists, while gaining marketing promoters and tour operators.
For a successful implementation of a cultural tourism marketing strategy, it is important to shape such an organizational culture whose foundation is the orientation of the guest, his present and future needs and desires. |
Ključne riječi |
|
Ključne riječi (engleski) |
|
Jezik | hrvatski |
URN:NBN | urn:nbn:hr:137:351726 |
Studijski program | Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika Smjer: Turizam Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ.bacc.oec.) |
Vrsta resursa | Tekst |
Način izrade datoteke | Izvorno digitalna |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja |  |
Repozitorij | Digitalni repozitorij Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli |
Datum i vrijeme pohrane | 2019-05-28 16:38:06 |