završni rad
Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. urn:nbn:hr:137:629599

Hegediš, Sabrina
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Hegediš, S. (2016). Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:629599

Hegediš, Sabrina. "Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:629599

Hegediš, Sabrina. "Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:629599

Hegediš, S. (2016). 'Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:629599

Hegediš S. Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:629599

S. Hegediš, "Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:629599

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.